Még egy levél

Címkék: iwiw kamu csaj pasi pauser

2010.02.01. 20:53

Nos, újra írt a kamucsajos iwiwemre a lentebb már bemutatott ifjú. Most nem képet rakok, csak bemásolom.

22 évesen inkább dugdosod magadba a sok sexshopos műanyag szarokat mintogy megismerkedjél egy normális pasival???Miért ilyenek a magyar nők 99%-a???Miért??????Mond meg nekem.Inkább magukkal foglakoznak és álszenteskednek!!!!Ők nem olyanok!!Persze hogy nem.Mások előtt de otthon előbújik a kisördög!!!Miért nem talizhatunk????Kényeztetnélek mindenben!!!Nem egy 22 éves kis hülye tacsifiu vagyok akinek nincs semmije és még egy fagyit sem vesz neked!!!Mindent megkapnál!!!!De ha az sem jó akkor nem tudok rajtatok elmenni.Nem értem!!!Vagy egyedül maradsz életed végéig,csak 601 évesen próbálkozol amikor már tényleg nem birod ki egyedül???Fantasztikus!!!!

Szegény nagyon erősen próbálkozik, kiváncsi vagyok, hogy hány nőnek írhatja még ezt a szöveget. És hogy miért nem fogja fel, hogy nem ő kell neki. A csaj, akit feltöltöttem elég szexi ahhoz, hogy tudjon válogatni a pasik között, és hát ha egy ilyen nőnek pasi kell, akkor szerez magának, vagy ha egyedül akar maradni, akkor bizony egyedül marad, nem oszt nem szoroz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pauser.blog.hu/api/trackback/id/tr731721107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása