A kamu iwiwes csaj

Címkék: iwiw kamu pauser

2010.01.29. 12:38

Csináltam még egy pár hónapja egy kamu iwiwes regisztrációt, egy kitalált csaj nevével. Felvettem a Csajok és Pasik című alkalmazást, és azóta 674-en randiznának velem. Persze elég szép csajról tettem fel képet. Csak kíváncsi voltam, hogy mit kell átélnie nap, mint nap egy kellemes kinézetű, csinos nőnek az iwiwen. Napi legalább egy levelet, vagy jelölést kapok. Nem szoktam senkinek visszaírni, de ma kaptam egy levelet, amit muszáj megosztanom:

 

Sajnos a képet muszáj összetolnom, mert nem látszana a vége.

Egyébként egy hete körülbelül kiírtam az alkalmazásban, hogy "Kamureg vagyok", ennek ellenére még mindig folyamatosan jelölnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://pauser.blog.hu/api/trackback/id/tr641712224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.01.30. 16:21:59

És még kérdik, hogy az ember lánya miért nem pakol fel magáról képeket az oldalra...?

süsüni 2010.01.30. 23:23:08

Nem muszáj az alkalmazást felvenni, szerintem sok nőtársam önbizalmát növeli, ha sokan bejelölik, így az enyémet is. :-) Az a szomorú az egészben, hogy sokan kénytelenek az interneten ismerkedni, mert ezt személyesen nem merik megtenni. Gyávák a mai pasik és nem tudnak ismerkedni. :-)Hálistennek én még nem kaptam ilyen üzenetet, remélem nem is fogok. :-)

RonRobinson 2010.04.24. 21:41:21

Annyira jó a posztod, hogy írtam róla egy sajátot. Köszönöm, hogy megírtad, Te nem fogod nekem megköszönni, amit én írtam, de ez a véleményem.
ronrobinson.blog.hu/2010/04/24/kamucsaj_az_igazsag_bajnoka
süti beállítások módosítása