Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kamu myvipes csaj 2

Címkék: iwiw myvip szex szerelem randi pauser

2010.01.31. 19:07

 

 

 

 

 

 

 

 

Regisztráltam egy myvip-es accountot a már lejjebb említett csaj nevével és képeivel. Két napja csináltam a reget, azóta huszonnégyen kértek hozzáférést az adataimhoz, heten küldtek üzenetet, és ilyen lett a statisztikám:

 

 

 

Mindezt két nap alatt!!

Kérdem én, mennyi esélye lehet arra, hogy itt találja meg az igazit? Napi ennyi jelölő és üzenet között simán elveszik egy-kettő, és akkor lehet pont azt nem találja meg, akivel jól járna. Akik eddig bejelölték, azoknak egy részéből kinézem, hogy csak mutatóba kéne nekik a csaj. A többi  meg csak írt, hátha. De nem lesz úgyse semmi, mert egy idő elteltével biztosan fárasztó lehet napi 5-6 levélre válaszolni, és 20 emberrel msn-ezni egyszerre. Mert a fele ezeknek az embereknek már az első levélben msn-t kér.

Én is használtam már ezt a randigépet, a saját nevemen, jelöltem be nőket, írtam nekik(na nem egyből msn-t kértem), de nem válaszoltak. Most már tudom miért.

Vannak olyan férfiak, akik ezt hivatásnak veszik, boldog, boldogtalannak írnak, olyan csajoknak is, akikkel az életben 500 méteren belül nem lesznek. Mindegyiknek ugyanazt a sablonszöveget: "Nem láttam még ilyen szépet...". Persze tudom, minden férfi ilyen disznó, de ezek több száz nővel csinálják. Nézzetek egy szexi csaj iwiwes képei alá, ott gyülekeznek az ilyenek, a kép tulajdonosa meg még adja is alájuk a lovat: "Kössziii, puxxa", és hasonlók. Jó ez így?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pauser.blog.hu/api/trackback/id/tr801717674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása